Wednesday 1 October 2014

Premium Beautiful : Q & A

Assalammualaikum & Salam Sejahtera Semua....


Ok hari ni nak jawab soalan-soalan yang biasa ditanya oleh client and future client mengenai magical corset Premium Beautiful. Almaklum, mungkin ramai yang belum pernah rasa and tengok depan mata macam mana rupa corset ni kan? So meh nak citer skit..
Sebenarnya, once u pakai Premium Beautiful ni, u will found it as Self Practice for diet. Anda akan rasa cepat kenyang and at the same time kuantiti makanan secara automatik dikurangkan. Then secara tak langsung akan mengurangkan nafsu makan. Best kan tak payah susah-susah nak sekat keinginan untuk makan? Also u have to remember yang Premium Beautiful ni membantu untuk shaping kan badan. Just imagine kita makan sikit lepas tu pakai pulak Premium Beautiful, fuhh memang curvy you...meletops!


Susah ke nak pakai Premium Beautiful ni? Ambil masa yang lama untuk bersiap?

TAK SUSAH pun..Premium Beautiful ni unik. Comes with different size for different body shape. So saiz Premium Beautiful ni memang berbeza-beza untuk setiap wanita. Ikut badan masing-masing. To make sure u get the right size, boleh buat ukuran seperti di bawah:-
1. Puncak dada (bust)
2. Bawah dada (underbust)
3. Pinggang (waist)
4. Punggung (hips)






Bukan leceh ke nak ke tandas?

Mana ada leceh dear..kalau rasa leceh mungkin pada hari pertama je sebab tak biasa. Baru berkenalan la katakan. Hehehe. Apa yang u kena buat, just lipatkan waist nipper ke atas, then turunkan long girdle macam biasa. Lepas tu boleh la settlekan hajat..;)
 
 
Kalau rosak macam mana?

Premium Beautiful ni corset yang berkualiti. So jarang rosak eventhough it comes with LIFETIME WARRANTY. Kalau rosak, just pass it tome and I'll send it for repair FOC je..
 
Panas & berpeluh-peluh kan kalau pakai PREMIUM BEAUTIFUL ni?

Bahan yang digunakan untuk penghasilan PREMIUM BEAUTIFUL adalah dari fabrik berteknologi AKWATEK & AKWADYNE yang lembut dan ianya mengekalkan suhu badan.. Fabrik ni teknologi dari German .. Kalau suasana sejuk kainnya akan mengecut dan badan kita akan terasa suam. Manakala bila cuaca panas, kain PB akan mengembang dan kita akan terasa tidak panas .. so sangat sesuai di pakai di mana jua kite berada


Best sangat ke pakai Premium Beautiful?
 
Korset ni SANGAT SELESA dipakai sepanjang hari kerana kahalusan & kelembutan kepada kulit. Premium Beautiful adalah SUPERBRAND produk & mendapat pengiktirafan di peringkat antarabangsa. Maknanya Premium Beautiful sangat berkualiti tinggi dan terlaris di pasaran. Premium Beautiful menjaga kesihatan disamping membentuk kontur bentuk badan yang ideal. Premium Beautiful is 70% for healthy and 30% for beauty.


Sampai bila nak pakai?

Minimum 8 hours per day .. ala macam uolss pakai baju pergi kerja, macam tu la .. dari pagi sampai ke petang jer .. dengan pakai PREMIUM BEAUTIFUL ni uolss mampu mengubah bentuk badan menjadi langsing dan meningkatkan tahap kesihatan hidup uolss .. best kan?!


Kenapa PREMIUM BEAUTIFUL mahal sangat?
 
Actually tak mahal and berkadaran dengan benefit yang you dapat bila pakai corset ni. It is because of quality of the product itself and how effective this product. Ni long term BODY INVESTMENT tau. You tak akan menyesal bila melabur untuk membeli korset ni after pakai & rasakan betapa SELESA, BEST, YAKIN dan CANTIK. Kita perlu pandang dari sudut kesihatan. Beli sekali boleh pakai bertahun-tahun ye. CONFIRM tak rugi. Dah boleh save banyak sangat dah compare kalau kita beli innerware selama setahun. Seriously.
Plus this korset kan ade jaminan seumur hidup. Ade ke product inner wear lain yg jaminan seumur hidup?? Kalau anda compare PREMIUM BEAUTIFUL dengan korset lain seumpama anda compare BMW dengan Proton. Hihihi.
Tahukah anda pelan bayaran ansuran PREMIUM BEAUTIFUL juga bermula serendah RM85 sebulan .. student pun mampu ye. Flexible payment, it's your choice.
 

" Kita semua sanggup keluarkan duit untuk service kereta, takkan untuk diri kita tidak sanggup untuk keluarkan duit untuk service diri sendiri??? Hargai aset kita sebelum kita kehilangannya "


What are you waiting for? Drop me a message soonest possible for FREE consulation & trial ya!

Contact Saba at 012-746 3434


Smile
Saba

No comments:

Post a Comment